top of page
Image by Nathan Dumlao

Kik vagyunk?

Zita és Szilvi, két kisgyermekes anyuka, a Techmami megálmodói.

 

Összegyúrtuk a szakmai tapasztalatunkat és létrehoztunk egy programot a hozzánk hasonló fejlődni vágyó anyukák számára.

Küldetésünknek érezzük, hogy segítsünk nektek a kihívásokkal teli munkaerőpiacion. Azon dolgozunk, hogy a digitális technológia segítse a mindennapjaitokat, legyen az egy plakáttervezés szülinapi zsúra, vagy épp könnyebben találj megfelelő állást, esetleg könnyebben érvényesülj, mint vállalkozó anyuka.

20230130.13.14.06-ART_8835-Edit-Edit_HR_012.jpg

Koleszár Szilvi

Olívia és Sámuel édesanyja, álmodozó, stratéga Mami.

2013-ban egy senior kutató ösztöndíj keretében az USA-ba utaztam, hogy a munkáltatói márkanévvel kapcsolatos kutatásokat végezzek. Már a legelső héten találkoztam egy témával, mely egyre inkább befészkelte magát a gondolataimba: hogyan vonjunk be fiatalokat a technológiába, hogyan tegyük érdekessé ezt a „fiúsnak” tartott világot a lányok számára? Az inspiráló new york-i közegben úgy döntöttem, merek nagyot álmodni. A kihívás: létrehozni egy profi csapatot, összeszedni a pénzt, és elindítani egy magyar lányokra szabott programot 4 hónap alatt és 7000 km távolságból.

Ez lett a Skool. Néhány év alatt egyedülálló tapasztalatra tettünk szert abban, miként kell a programozást élményszerűen tanítani, hogy a gyerekek átélhessék a kreatív alkotás és felfedezés élményét. 

Ám a történet legizgalmasabb fejezete most kezdődik. Állandóan változó technológiai környezetünk arra ösztönöz minket, hogy újraértelmezzük a tanulási folyamatot, hogy ezentúl ne csupán a kódolásra fókuszáljunk.Továbbra is olyat történetet szeretnénk, amilyet itthon még nem csinál senki. Amiben a legelsők és a legjobbak vagyunk, de a főszerepet elsősorban nem mi játsszuk, hanem a gyerekek, a szülők, a mentorok és oktatók.

  • LinkedIn

Kovács-Bernárdt Zita

Egy 5 éves csodálatos kisfiú anyukája, marketing szakember

Martketing szakemberként pályám során szinte mindig a média terülétén mozogtam. Kezdődött 2007-ben, amikor betettem a lábam a Sanomába (azóta Mediaworks) és beleszerettem a női magazinok csillogó világába, melyet a tematikus televízózás, végül az online média követett. Egy hosszabb New Yorki tartózkodás után, mely életre szóló élményekkel gazdagított, az akkor induló kis kábeltv salesházhoz, az Atmediához kerültem. Részese voltam annak a nagyon kreatív, izgalmas időszaknak, ahogy egy ötlet megvalósítása révén a kis piaci szereplő médiaóriássá válik. Később egy igazi szerelemprojektben, egy startupban vettem részt, a BOOKR Kids (interaktív mesetár) kezdeti éveinek részeseként.

2019-ben megszületett a kisfiam és egy teljesen új, csodálatos világ keződött. Lelkes és ambíciózus szakemberként, aki nyitott az új technológiákra és az életen át tartó tanulásra, egyre fontosabbb igénnyé vált a családi élet és a karrier összeegyeztethetősége. Hamar kiderült, hogy nem csak én gondolkodom így, hanem számos anyatársam csak épp hiányzik számunkra a technológiai háttértudás. Így amikor Szilvi barátnőm fejéből kipatattant a Techmami ötlete, nem is volt kérdés hogy belevágunk. Ráadásul a kettőnk szakmai tapasztalata megadja a tökéletes kombinációt a sikerhez.

  • LinkedIn
bottom of page